|
מאת: המלצה
נילי רפלקסולגית מדהימה, לא רציתי שהשעה שלנו תיגמר, היה מושלם, נעים, מרגיע וכמובן טיפולי, מקבלת בקליניקה בכפר יונה ואני הכי ממליצה בחום
מאת: המלצה
מבחינתי טיפול טוב הוא כזה שנוח לי להתמסר אליו ובסופו אני קמה חדשה.
יצאתי מנילי בריחוף קל והיה מעולה!
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|