|
מאת: אושר
ענברי האלופה! אין כמוך!
אחרי שבעה טסטים כושלים עשיתי אצל ענבר שני טיפולים (אחד בחרדות והשני באמונות) וסוף סוף עברתי!
אלופה, קשובה ומרגיעה*
מאת: סילביה
ענבל ליטר - קשובה, משקיעה ומקצועית !
מאת: אורלי
ענבר בחורה מקסימה, לבבית ומאד מאד מקצועית. ממליצה בחום!!!
מאת: עומר
ענבר מקסימה, רגישה, קשובה ובן אדם נפלא!
המון בהצלחה!
אני בטוחה שמי שיטופל יצליח ויזכה.
טיפול אנרגיות אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול רייקי אצל תינא שירין
06-22-2026המלצה לטיפול אנרגטי מרגיעה
06-22-2026המלצה על רות אהרוני
06-14-2026
|